torstai 24. marraskuuta 2011

The more people I meet, the more I like my dog.

En oo pitkään aikaan jaksanu laittaa hiuksia tai panostaa meikkiin. Sen on varmaan joku huomannukkin mun kuvista, hiukset sojottaa vähän miten sattuu ja ripsarit saattaa olla pitkin poskia. Oon saattanu ottaa tunnin päikkärit meikit naamassa ja lähteä sen jälkeen ulos. Voitte varmasti arvata missä kunnossa naama on tunnin nokosien jälkeen...No tänään vihdoin fiilis meikkaamiseen ja muutenki laittautumiseen palas. Kiharsin hiukset ja kokeilin jopa pinkkiä huulipunaa.
666
Huulipuna on siis Lumenen natural code raspberry pink. Tykkään tosta säystä hurjan paljon ja se on kivaa vaihtelua kirkkaan punasille huulille. Melkeen kaikki mun lemppari meikit on muuten Natural code sarjaa. Meikkivoide, huulipunat ja ainakin mineraalipuuteri on tällä hetkellä melkein joka päiväsessä käytössä.
kk
Today I felt like putting more effort into my appearance. For a long time I havent really cared how I look or if my make-up is little messy. Now I curled my hair and tried pink lipstick for a change.

12 kommenttia:

  1. Toi on ihanaa huulipunaa, multa löytyy tääysin sama samassa sävyssä ;--) nätti irina <3

    VastaaPoista
  2. mulla on kans toi huulipuna kahdessa eri sävyssä, ihan huippu!!

    VastaaPoista
  3. Ihanat hiukset ja oot niin nätti!

    VastaaPoista
  4. Olis kiva jos voisit esitellä sun lemppari meikit ja vaikka perus arki meikin:)

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis sävy. :)

    VastaaPoista
  6. IMAN, kiitos hani:-) jeje ensviikolla nähään!

    idaida, joo mäki tykkäilen kovasti ton merkin huulipunista:>

    Nita, voi kiitos paljon:-)kiharat ei onnistunu mitenkään kauheen hyvin, koska taidot on ruostunu:D ennen sain nopeesti pitkiin hiuksiin kiharat ja ihan helposti. Nyt mulla oli vaikeuksia saada kiharat edes lyhyeen tukkaan:D

    Tiina, mulla on kolme eri kokosta kiharrinta ja noi tein pienimmällä, se on joku Philipsin Expressions Styler 100, toimii yllättävän hyvin vaikka näyttää aika kämäseltä eikä oo mikään ihan uuskaan:D toinen lemppari on tää: http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=441&ProductID=2215

    Karoliina, onon:)

    Kerttu, hih on toi kyllä kivaa vaihtelua!

    VastaaPoista
  7. pretty! that lipstick looks wonderful on you.

    clashlot.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Mulla on toi huulipuna kans ihan samassa värissä ja yks semmonen punasempi myös. Ja oot aivan tajuttoman kaunis Irina. En voi ymmärtää. Noi kiharat... ja luusto. Oispa mulla pitkä tukka! :)

    Have a lovely day! Ja tee löytöjä munkin puolesta

    VastaaPoista

Canon EOS 1000D
170cm tall

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥