perjantai 3. kesäkuuta 2011

Trying to make some sense of it all, but I can see it makes no sense at all

Käväsin Jenniferin kanssa Kaivarin kanuunassa ja ostin kivan sähkönsinisen paidan. Vihdoin alkaa munki kaapista löytyä kivoja värikkäitä juttuja kesäks. Nyt fiilistelen, että enään joku 10 päivää ja oon Berliinissä. Tuntuu, että pää räjähtää ihan just ku ei sitä miehekettä oo niin pitkään aikaan nähny. Ennen Berkkua (rakkaalla lapsella on monta nimeä) ajattelin ainakin väsätä sen meikkivideon, josta moni oli kiinnostunu:-)
2
3
Untitled-1
1
Nyt voisin yrittää löytää sopivan siveellisen mekon Venlan ylppäreihin. Kaikki mun asiallisemmat mekot kun tuppaa olemaan mustia...kyseessä ei kuitenkaan oo hautajaiset, joten tuntuu tyhmältä mennä mustassa mekossa. Mulla on yks kiva American Apparellin yksolkaiminen mekko, jonka helman pituus on just täydellinen, mutta yllätys yllätys seki on musta. Perkele.

12 kommenttia:

  1. Ihana paita!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. uu ihana paita! mulla on onneks huomiseks värikkäitä mekkoja, oon kerranki tajunnu ajoissa hankkia :D ku pitää kaverin ylppäreis edustaa

    VastaaPoista
  3. Iiiihana paita!! Miks sulle sopii KAIKKI minkä pistät päälle t kateellinen

    VastaaPoista
  4. oi ihana toi paita, ihan täydellisen värinen! :)

    VastaaPoista
  5. toi sininen paita on aivan täydellinen :)

    VastaaPoista
  6. ihana paita! mulla on samanlainen ;) kaivoin tänään siskojen vanhoista vaatteista - ilmaiseksi :D

    http://julia-angelika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. jee värejävärejävärejä♥ vois varmaa iteki harkita muidenki ku mustie ja harmaide vaatteiden hankkimista. toi sininen paita on kyl tosi kivsu!

    VastaaPoista
  8. paita on ihana!!! mäki jotenkin oon niin ihastunu väreihin tänä kesän :) ja huom pukeuduin ennen vaan mustaan

    VastaaPoista
  9. Vooi ku ihana paita! ja vooi ku oot kaunis! :))

    http://sekalaistaelamaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. ihana ! toi vikan kuvan hiukse=letti, kyynsilakka, toi paita, sormukset ja aurinkolasit ! kaikki niin ihanasti sopii sulle !

    VastaaPoista

Canon EOS 1000D
170cm tall

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥