lauantai 14. toukokuuta 2011

Colors

k
Värejä! Hyvä minä! Weekdayn silmäripsi legut halusin joskus aikoja sitte ja nyt ne sain. Sähkänsininen paita on myös upee. Hinnat ei päätä huomannu, yhteensä joku 3 euroa. Ostin myös täydellisen mustan Benettonin trenssin ja toisen takin syksyks.

Heräsin Jenniferin viestiin "ootko jo liikkeellä" ja reilun 10 minuutin päästä olinki jo bussipysäkillä. Olin tietysti unohtanu pistää herätyksen...No kyllä taas kannatti herätä. Enää en kyllä Valtteriin tai muille kirppiksille lähe. Mulla on nyt tarpeeks vaatteita kesäksi ja syksyksi myös. Menkää te mussukat huomenna Valtteriin tekemään löytöjä!

Treffasin äsken myös Imanin ja nyt oon ihan väsy. Kierreltiin kaupoissa ja maisteltiin jätskejä. Nyt taidan painua nukkumaan, ees kahvi ei pidä mua enää hereillä.

14 kommenttia:

  1. hii ostin tommoset legginssit weekdaysta joskus syksyllä ja ne oli mulla tänään päällä kun olin valtterissa, hassua!

    VastaaPoista
  2. Tuo pitsipaita, silkkaa rakkautta!

    VastaaPoista
  3. min just tarttisin kaikkee kesäks, kumpa hyvinkäälki ois joku hyvä kirppari ! söpöt legginsit ;)

    VastaaPoista
  4. mihinkä aikaa oot aina mennä valtteriin? tuntuu ettei sielä oo ikinä mitään sillon ko mä meen sinne :D ja hei, mikä se toinen kirppari oli missä oot lähiaikoina käyny? missä päin helsinkii se sijaitsee? :) apua kauhee kysymyspommitus, sorppa :D

    VastaaPoista
  5. tykkään ihan sikana noista oransseista legginsseistä, paljon kivemmat ku ne siniset! oudolla tavalla yli cooliot :D huh

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi! Mikä järkkäri sul on? Mulla canon eos 1000d :))

    VastaaPoista
  7. sama kamera löytyy täältä:D ja kiitos<3

    VastaaPoista
  8. Kaisa, tää on hassu sattuma:D harmi et lähin nii aikasin:( oisin tutkinu miten olit yhdistäny ne;)

    Maria Nicole, aw thanks hon!

    Hanna, jees kiitos:-)

    Iina-Maria, niimpä<3 sitä tuun käyttää paljon

    Eve, nii valtteri on kyllä paras. edes Berliinistä en oo löytäny niin hyvää kirppistä!

    stina, jee nii on:)

    Milla, oon siellä usein vähän ennen kasia tai vähän kasin jälkeen. Kaivarin Kanuuna? se on siinä kaivarin rannassa...kannattaa googlettaa nii löydät parhaiten!

    Iman, kyllä ne sinisetki kyllä huolin jos ne sattuu joskus tulemaan vastaan hah;) mutta on noi kyllä kivat!

    Hanilo, mäki tykkään:)

    VastaaPoista
  9. Ihana blogi! Mikä järkkäri sul on? Mulla canon eos 1000d :)) sama kamera löytyy täältä:D ja kiitos<3

    millä ohjelmalla muokkaat sun kuvia? Ja kaikki noi kuvat on nii ihanan näkösii! Jotenki tosi ''rauhallisii'' vai muokkaatko millää? Jaja mitä ohjelmaa yleensä käytät. Ite käytän yleensä ''P''. Hehehe sori vähä kyselen D:

    VastaaPoista
  10. good heavens, toi pitsipaita on ehkä täydellisin ikinä! tekisin pretty much mitä vaan sen eteen. et sattuis tietämään mistä se on alunperin?

    VastaaPoista

Canon EOS 1000D
170cm tall

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥